«Містер початкових класів»
Мета:
● сприяти патріотичному вихованню учнівської молоді; спонукати особистість до осмислення себе як частинки великого українського народу; пробуджувати національну самосвідомість;
● розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність;
● виховувати патріотичні почуття до рідної землі, дружби та взаємоповагу один до одного, взаєморозуміння.
Обладнання: Надпис «Містер початкових класів», повітряні кульки, килимок.
Вікова категорія: для учнів 2 класів
1-а ведуча: Добрий день, шановні гості, вчителі, батьки, учні і любі наші, найкращі чоловіки і хлопці.
2-а ведуча: Сьогодні ми пропонуємо вам здійснити цікаву подорож у дивовижний світ чоловічої сили і краси, кмітливості і майстерності.
1-вед: Наша держава сьогодні - незалежна. Українські Збройні Сили
покликані охороняти незалежність рідної землі. І служать наші хлопці
сьогодні на Батьківщині.
2-вед: У традиціях українського народу проводи в армію - велике свято,
особливо в селі. Люди всім селом проводжають юнака до війська. Односельці бажають юнакові щасливо відслужити, повернутись і відгуляти весілля.
1-вед: Та до цього вам іще дуже далеко.
2-а ведуча: А нашим хлопцям для того, щоб стати справжніми захисниками, треба уже зараз готуватися: загартовуватися, займатися спортом.
1-вед. Сьогодні ми зібралися, щоб привітати зі святом наших хлопчиків, майбутніх захисників Вітчизни.
2-вед. Народна мудрість говорить, що Земля може нагодувати людину хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити сама себе не спроможна.
1-вед. Тож зростайте мужніми, сильними, надійними й завжди будьте опорою своєї сім’ї та народу.
2-а ведуча: Оцінювати змагання буде журі у складі:
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
2-вед. А сьогодні, любі наші хлопчики, ви зайвий раз доведете, що виростите хорошими і сміливими, мужніми й надійними.
1-вед. Визначимо найкращого Містера початкових класів. Ну що ж, у путь, хлоп’ята !
Учениця 1. Сьогодні в нашій залі свято,
Сьогодні хлопчиків вітаєм,
Всього найкращого бажаєм.
Учениця 2. Любі хлопці, вас вітаєм,
Звісно, щастя побажаєм,
Ви ж у нас ось такі
Працьовиті та стрункі
Учениця 3. Нехай фортуна посміхається,
А незгода не чіпляється,
Залишайтеся такими
Чемними та молодими,
Гарними, уважними,
Ніжними, кмітливими,
Єдиними та неповторними!
Учениця 4. Хоробрими, сміливими ростіть,
Кордони України бережіть,
Продовжуйте батьківську справу,
Ростіть Вітчизні, всім на славу.
Солдатський конкурс. І з чого починається солдатський день?
2-вед. З етапу молодого бійця.
- Привітання учасників (10 балів)
Дівчинка. У хлопців 2-А класу
Характер спортивний,
Вони чемпіони майбутні у нас..
Тож зовсім не дивно,
Що з ними бадьорість
Приходить у клас.
Дівчинка. Спортивний характер
Мають хлопці 2-В класу
І друга плече відчувають завжди
І всім їм, звичайно,
Давно вже відомо:
Хто дружить зі спортом –
Не знає біди.
2. Підйом. Хто одягнеться швидше всіх?(Переможець отримує 3 бали).
3. Зарядка. Хто найбільше відіжметься від полу.(Кожен отримує ту кількість балів, скільки разів відіжметься)
4. Сніданок. Зробити найкращий бутерброд.(Найбільша кількість балів – 5). Музична пауза
5. Навчання. Потрібно скласти слово з букв ( на швидкість).(Перший, хто склав отримує 8 балів.
6.Жартівливі запитання ,,Інтелектуал”. (Найбільша кількість балів – 5).
1. Син твого тата, але не твій брат?Хто це? (Я)
2. Летіли три страуси.Одного вбили мисливці.Скільки залишилося? (Страуси не літають)
3. Що знаходиться між містом і селом? (Сполучник і)
4. На що схоже пів яблука? (на іншу половину)
5. Що можна побачити із закритими очима? (Сон)
6. Хто відзначає день народження лише раз у чотири роки? (Той, хто народився 29 лютого)
7. Коли чорній кішці легше зайти до будинку? (Коли двері відчинено)
8. По чому лазять, а ніколи не їздять? (По драбині)
9. Який птах складається з букви та ріки? (Іволга)
10. Якою хворобою ніхто не хворіє на суші? (Морською)
11. Термометр показує три градуси морозу. Скільки градусів покажуть два таких термометри? (3 градуси).
12. Що станеться із червоною хустинкою, якщо її на 5 хвилин занурити у морську воду? (Стане мокрою).
7. ,,Найспритніший”. (Найбільша кількість балів – 5).
З’їсти мандарину (розібрану на частинки), не доторкаючись руками.
8. ,,Найсильніший”. (Найбільша кількість балів – 5).
Хто швидше надує повітряну кульку.
9.,,У кого більша нога”. (Найбільша кількість балів – 5).
Пройти від дверей до вікна, підставляючи п ятку до носка. Хто швидше подолає відстань.
Музична пауза.
10.,,Найобережніший”.( Найбільша кількість балів – 5).
На стілець покласти 4 – 5 однакових предмети, напроти другий стілець. Учасники із зав’язаними очима повинні перенести предмети з одного стільця на інший. Хто швидше.
11. ,,Найвлучніший”. .(Кожен отримує ту кількість балів, скільки разів влучить)
У відро влучити горіхами. Хто більше влучить.
12. ,,Ерудит”. ( Найбільша кількість балів – 5).
- Мудрим ніхто не вродився, а… (навчився).
- Праця людину годує, а лінь ...(марнує).
- Друга шукай, а коли найдеш - ... (тримай).
- Хочеш їсти калачі – не сиди на …(печі).
- Дружба та братство дорожче … (багатства).
- Сім разів відмір, а один раз …(відріж).
- Не говори ,,не вмію”, а кажи …(,,навчуся“).
13. ,,Найвправніший”. ( Найбільша кількість балів – 5).
Перенести повітряну кульку на книжці, хто швидше виконає завдання
14. Хвилинка веселика ( 6 балів ) хлопці розповідають частівки.
Подзвонив дзвінок з уроків
І я сходами промчав.
Вниз дивлюсь, а там директор
Мною збитий вже лежав.
Повідомлення для Вас,
Наш міністр освіти.
Від шкільних щоденних мук
Ми ще не привиті.
Хай міністр здоров’я
Розробить вакцину,
Щоб достатньо стало сили
В кожноїй дитини.
Щоб уроки ми сприймали,
З пам’яттю проблем не мали.
Після школи на гуртки
Ми ходили б залюбки.
Вдома мамам помагали
І ДЗ не забували,
На мульфільми й відпочинок,
Щоб знайшлася хоча б година.
І ходить на тренування
Кожен тепер мусить,
Бо портфель такий важкучий
Спину вже замучив.
Всі навчилися писати,
Кажуть вчителька і мати:
«З ліхтарем не розбереш».
У нашому класі всі хлопці
Люблять відзначитися.
Хто малює, хтось співає,
Лише б не навчатися.
Ой, провчились ми 2 роки
Ми ну просто залюбки!
На уроках ми - сороки,
На перервах — козаки!
Ми навчились рахувати
І письмово, і в умі.
Нам не треба калькулятор,
Калькулятор — ми самі.
Герої ми усі завзяті
Це зрозуміло всім давно.
Шкода не вміємо ще гарно писати, —
Тому автограф не дамо.
Навчатись на відмінно
Ми будемо віднині.
Батькам своїм на радість,
На славу Україні!
15. Конкурс який ми з вами проведемо називається «Поворот»
(Найбільша кількість балів – 5).
2-вед: Тож давайте перевіримо чи вмієте ви виконувати команди: «Праворуч», «Ліворуч» та «Кругом»
1-вед: Вам потрібно стати у шеренгу і по команді повернутися у той бік, у який накаже ведучий. Всім зрозуміло? Тоді почали.
У виконанні дівчаток звучать частушки. Хлопчики довели, що вони справжні лицарі та джентльмени. Сподіваємося, що вони не сердитимуться на наш жартівливий сюрприз.
Частівки.
Він у батька один син.
Списати йому не дала –
Підманула, підвела(двічі).
А у нашого Сашка
Для дівчат завжди є гроші,
З ним я дружбу заведу,
З ума-розуму зведу.
Я Іллі моргала,
Ледь зі стільчика не впала.
Він прикинувся умить,
Що у нього зуб болить.
А Дмитро, а Дмитро
Коло мене, як на голках.
Його ліктем я штовхну
І до тями приведу.
Я Богданові сказала
Що на лавочці чекала.
Він на мене подивився
І страшенно розгубився.
Мій сусід по парті Денис
Я йому пообіцяю, -
Що як виросту, то покатаю.
Мені Владик обіцяв
Подарувати тамагочі,
А тепер загрався сам
І віддать його не хоче.
Після дощичку в четвер
Сашко ніс мені портфель,
А я рада була –
Підманула, підвела.
Максим – козацький ватажок,
Ходить в школу без книжок,
На перервах він літає,
Мабуть, все на світі знає.
2-вед: Ось і добігло кінця наше свято. Сьогодні ви мали змогу разом позмагатися і відпочити, почути дотепне слово і українську пісню.
1-й вед: Кожен учасник змагання був спритним, витривалим і мужнім
Нічого не стоїть на місці:
І перепони на путі,
Й події радісні, й врочисті.
На зміну дню приходить ніч,
На зміну буднів — знову свято.
Та тільки в тому, мабуть, річ,
Що свят не так уже й багато.
Все більше буднів і трудів,
Роботи в кожного щоднини.
І мало так святкових днів,
Щоб відпочити для людини.
Зібратись разом в добрий час,
Погомоніти, щось згадати.
Та ось прийшло воно й до нас
Хороше і веселе свято.
І ми зібрались разом знов,
Усі в своєму колективі,
Щоб об’єднала нас любов
І щоб усі були щасливі.
Сьогодні ми сюди зійшлись
Чоловіків усіх вітати.
День Армії в нас був колись,
А це — аналогічне свято.
Та не важлива назва свят,
Важлива суть, що є у ньому —
Щоб на землі був мир і лад,
Та всі щасливі в основному.
Щоб виростали в нас сини
І донечки під ясним небом.
Щоб не було ніде війни
Щоб ми стрічали сонця цвіт,
Раділи кожній божій днині.
Щоб радував нас білий світ —
А що потрібно ще людині?
Щоб всі у радості жили,
Без сліз, печалі і без тризни.
Тому сьогодні всі й прийшли
На день захисника Вітчизни.
То ж дай нам, Боже, світлих днів,
Здоров’я, щастя і наснаги.
А всім дай сили і відваги.
Дай кожному достатку в дім,
І більше щирості у мові.
Добра дай кожному, а всім —
Терпіння, миру і любові.
Хай на землі лунає сміх
І щастя хай рікою ллється.
Зі святом вас вітаю всіх!
Хай все в житті вам удається.
На цьому свято завершене.
2-вед. А зараз ми надаємо слово журі, які вручають медалі з номінаціями учасникам.
2-вед. Як ви зрозуміли перемогла дружба . Учні 2 класів виконують пісню.